CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ODBIORU OSOBISTEGO PRODUKTÓW ZAMÓWIONYCH W SKLEPIE INTERNETOWYM?

Tak, jednak nie każdy producent zezwala na taką możliwość. W celu ustalenia miejsca i możliwości odbioru osobistego skontaktuj się z nami telefonicznie (616 350 140), mailowo bądź poprzez formularz kontaktowy.

Odbiór osobisty wiąże się z brakiem kosztów dostawy.


CZY MOGĘ OKREŚLIĆ TERMIN ODBIORU ZAMÓWIENIA?

Tak, podczas składania zamówienia istnieje możliwość wpisania wiadomości w polu "Chcę dodać uwagi do zamówienia". Dodatkowe informacje wskazane przez klienta będą powiązane z danym zamówieniem. Nasz pracownik zadba o to aby towar w miarę możliwości dotarł w wybranym dniu.

Uwagi do zamówienia.gif
 


KIEDY OTRZYMAM PRZESYŁKĘ?

W naszym sklepie zamówienia realizowane są wyłącznie po zaksięgowaniu wpłaty. Termin realizacji zamówienia jest podany na karcie każdego produktu. Zazwyczaj jest to przedział przedstawiający minimalny oraz maksymalny czas realizacji zamówienia, czyli spakowania i przygotowania towaru do wysyłki. Następnie zamówienie jest nadawane do kuriera który w przeciągu 1-3 dni roboczych ma obowiązek dostarczyć paczkę lub paletę. Całkowity czas, który potrzebujemy na dostarczenie towaru to: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA +1-3 DNI DOSTAWY KURIERA.


JAKIE SĄ KOSZTY DOSTAWY ZAMÓWIEŃ?

Koszt dostawy jest zależny od ilości oraz typu wybranego produktu. Łączna kwota kosztu dostawy zamówienia wyświetlana jest w koszyku, wraz z zmianą ilości produktów koszt dostawy jest aktualizowany na bieżąco. W celu sprawdzenia informacji dot. dostawców należy przejść do punktu 3. "Dostawa i metody płatności" podczas składania zamówienia.


CZY PODANE CENY NA STRONIE SĄ BRUTTO?

Zgodnie z obowiązującym w naszym kraju prawem, wszystkie ceny podane w naszym sklepie są cenami BRUTTO (Wartość produktu wraz z podatkiem VAT).


JAKIE METODY PŁATNOŚCI SĄ DOSTĘPNE?

W swojej ofercie posiadamy płatności ekspresowe przy pomocy TPay, płatność przy pomocy kodu BLIK, płatność kartą kredytową oraz przelew tradycyjny. Jeżeli do zapłaty potrzebna jest proforma, wystarczy skontaktować się z nami oraz wskazać zamówienie do którego proforma powinna być wysłana.

Płatność przelewem tradycyjnym można dokonać na rachunek:
 
HETERIA Marcin Skrzypczak
ul. św. Szczepana 2/3
61-465 Poznań

MBank 40 1140 2004 0000 3702 7504 9881
 
Przelewu można dokonać płacąc na poczcie jednak jest to najwolniejszy sposób zapłaty, a zadeklarowany przelew pocztowy może księgować się do 7 dni. 


CZY MOGĘ ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE MAILOWO LUB TELEFONICZNIE?

W celu uniknięcia pomyłki przy wybieraniu produktów lub wpisywaniu adresu najlepszym sposobem na złożenie zamówienia jest skorzystanie ze sklepu internetowego. Jeśli jednak z jakiegoś powodu zajdzie potrzeba aby złożyć zamówienie mailowo lub telefonicznie istnieje taka możliwość. Do przyjęcia zamówienia potrzebne będzie przedstawienie wymaganych informacji. Niezbędnymi danymi do złożenia zamówienia są:
 
1. Informacja o dokładnym modelu produktu oraz jego wersji jeżeli produkt je posiada.
2. Informacja o ilości produktów które mają się znajdować w zamówieniu.
3. Adres email zamawiającego.
4. Adres dostawy:
- Imię i nazwisko osoby odbierającej towar,
- Kod pocztowy i miejscowość,
- Nazwa ulicy wraz z numerem (Jeśli adres budowy nie posiada jeszcze numeru, należy podać inny adres lub opisać miejsce dostawy tak aby kurier wiedział w które miejsce doręczyć zamówienie).
5. Numer telefonu do osoby odbierającej towar.
6. Jeśli dane do faktury są inne niż adres do wysyłki również prosimy przygotować i podać te dane.
 
Potrzebne informacje można podać telefonicznie (616 350 140) lub przesłać do nas mailem na adres sklep@efekciarnia.pl.


W JAKI SPOSÓB MOGĘ ZWRÓCIĆ LUB ZGŁOSIĆ REKLAMACJĘ PRODUKTÓW?

Procedura zwrotu oraz reklamacji przedstawiona jest w sekcji dostawa i zwroty.


ZAPOMNIAŁEM HASŁA DO SWOJEGO KONTA. W JAKI SPOSÓB MOGĘ ODZYSKAĆ DOSTĘP DO KONTA?

W celu uzyskania nowego hasła należy przejść tutaj oraz podać adres e-mail i postępować zgodnie z instrukcją wysłaną na podany adres e-mail.

Hasło.gif


CHCIAŁBYM SKONTAKTOWAĆ SIĘ ZE SPECJALISTĄ PRZED ZŁOŻENIEM ZAMÓWIENIA. GDZIE ZNAJDĘ DANE KONTAKTOWE?

Dane kontaktowe do Działu Obsługi znajdują się w stopce strony w zakładce KONTAKT pod działem "Pomoc".


CZY MOGE EDYTOWAĆ ZŁOŻONE ZAMÓWIENIE?

Niestety nasz sklep nie przewiduje możliwości edytowania złożonego zamówienia. W celu wprowadzenia zmiany w zamówieniu należy upewnić się czy zamówienie nie zostało wysłane i skontaktować się z naszym pracownikiem telefonicznie (616 350 140). Pomożemy dodać lub zmniejszyć ilość produktów oraz w razie potrzeby zmienić adres.


GDZIE MOGĘ SPRAWDZIĆ STAN REALIZACJI MOJEGO ZAMÓWIENIA?

W przypadku zarejestrowanych użytkowników, stan realizacji zamówienia można sprawdzić przechodząc tutaj. Jeżeli zamówienie zostało złożone jako "gość" stan realizacji zamówienia można uzyskać poprzez kontakt telefoniczny (616 350 140) lub mailowy na adres sklep@efekciarnia.pl.


JAKIE PRZYWILEJE POSIADA ZAREJESTROWANY UŻYTKOWNIK?

Zarejestrowany użytkownik w każdej chwili może zarządzać swoimi adresami, sprawdzić historię zamówień i złożyć ponownie wcześniej zrealizowane zamówienia jednym kliknięciem, sprawdzić przypisane kody rabatowe, a także natychmiastowo uzyskać dostęp do podanych danych osobowych na naszej stronie. W razie wątpliwości oraz pytań można kontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo. 


CHCĘ ZOBACZYĆ PRODUKT PRZED KUPNEM. CZY ISTNIEJE NA TO JAKIEŚ ROZWIĄZANIE?

Niektórzy z producentów posiadają w swojej ofercie próbki które służą idealnie jako podstawa do wyboru swojego produktu. W celu weryfikacji, czy interesujące próbki są dostępne, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.