Czy mogę odebrać osobiście produkty zamówione w sklepie internetowym?

Tak, jednak nie dla wszystkich produktów chociaż dla większości. Aby ustalić miejsce i możliwość odbioru osobistego skontaktuj się z nami telefonicznie(733080450), mailowo bądź poprzez formularz kontaktowy.

Obiór osobisty wiąże się z brakiem kosztów dostawy.

Czy mogę określić termin odbioru osobistego mojego zamówienia, kogo mam o tym powiadomić?

Podczas składania zamówienia jest możliwość wpisania wiadomości, która będzie powiązana z danym zamówieniem. Nasz pracownik zadba o to aby towar w miarę możliwości dotarł w wybranym dniu.

Kiedy otrzymam przesyłkę?

Termin realizacji zamówienia jest podany na karcie każdego produktu. Zazwyczaj jest to przedział przedstawiający minimalny oraz maksymalny czas realizacji zamówienia czyli spakowania i przygotowania towaru do wysyłki, następnie wysyłamy kuriera tu średni czas to 1-3 dni roboczych. Całkowity czas, który potrzebujemy na dostarczenie towaru to: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA +1-3 DNI DLA KURIERA.

Jakie są koszty dostawy zamówienia?

Koszt dostawy zależny jest od poszczególnych produktów umieszczonych w koszyku. Wartość kosztu dostawy wyświetlana jest na stronie koszyka po uprzednim dodaniu do niego produktów. W miarę dodawania lub usuwania produktów z koszyka, koszt dostawy aktualizowany jest na bieżąco. Może zdarzyć się, że wyświetlona zostanie więcej niż jedna opcja kosztu dostawy. 

Czy ceny podane na stronie są cenami brutto czy netto?

Wedle obowiązującego w naszym kraju prawa wszystkie ceny podane w naszym sklepie są cenami BRUTTO.

Czy mogę skorzystać z płatności internetowych w waszym sklepie?

W naszym sklepie zamówienia realizowane są wyłącznie po zaksięgowaniu wpłaty internetowej, chyba że indywidualne ustalenia pozwolą na inną opcję. Jeżeli do zapłaty potrzebna jest proforma, wystarczy skontaktować się z nami oraz wskazać zamówienie do którego proforma powinna być wysłana.  

Płatność można dokonać przelewem na rachunek:

HETERIA Marcin Skrzypczak
ul. św. Szczepana 2/3
61-465 Poznań

mbnak 40 1140 2004 0000 3702 7504 9881

Przelewu można dokonać płacąc na poczcie jednak jest to najwolniejszy sposób zapłaty, a zadeklarowany przelew pocztowy może księgować się do 7 dni.
 

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Aby uniknąć pomyłki co do produktu lub adresu najlepszym sposobem na złożenie zamówienia jest skorzystanie ze sklepu internetowego. Jeśli jednak z jakiegoś powodu zajdzie potrzeba aby zamówienie złożyć telefonicznie istnieje taka możliwość. Do przyjęcia zamówienia potrzebne jest skompletowanie potrzebnych informacji. Niezbędnymi informacjami są:

1. Informacja o dokładnym modelu produktu oraz jego wersji jeśli takie produkt posiada.
2. Informacja o ilości produktów które mają zawierać się w zamówieniu. Większość produktów zamawianych jest na SZTUKI.
3. Adres email zamawiającego.
4. Adres dostawy. Imię i nazwisko osoby odbierającej towar, nazwa ulicy wraz z numerem oraz kod pocztowy i miejscowość. (Jeśli adres budowy nie posiada jeszcze numeru, należy podać inny adres bądź numer tak aby kurier wiedział w które miejsce dotrzeć).
5. Numer tel. Do osoby odbierającej towar.
6. Jeśli dane do faktury są inne niż adres do wysyłki również proszę te dane podać.

Potrzebne informacje można podać telefonicznie pracownikowi lub przesłać do nas mailem na adres sklep@efekciarnia.pl

Jak odbywa się procedura reklamacji i zwrotów?

Procedura zwrotu przedstawiona jest w sekcji dostawa i zwroty.

Zapomniałem hasła do swojego konta. W jaki sposób mogę je odzyskać?

Wystarczy przejść tutaj, podać adres e-mail i poczekać na odpowiedź.

Chciałbym przed złożeniem zamówienia skonsultować się ze specjalistą, gdzie znajdę dane kontaktowe?

Dane kontaktowe do Działu Obsługi znajdują się w zakładce KOTAKT.N

Czy mogę zmienić moje już złożone zamówienie?

Do złożonego zamówienia można wprowadzać zmiany, o ile zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. W tym celu skontaktuj się z naszym pracownikiem telefonicznie (733 040 450). Pomożemy dodać lub odjąć produkty oraz w razie potrzeby zmienić adres.

Gdzie mogę sprawdzić stan realizacji mojego zamówienia?

Dla zarejestrowanych użytkowników, stan realizacji zamówienia można sprawdzić przechodząc tutaj.

Co jeśli zamówienie zostało złożone bez rejestracji?

W razie pytań można kontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo oraz poprosić o przekształcenie konta gości w konto klienta.

Gdzie można zobaczyć produkty ze sklepu efekciarnia.pl?

Niestety na ten moment nie posiadamy sklepów stacjonarnych z ekspozycją produktów.